Eszközök és kihívások a SEO stratégia kialakítása során – SEOzseni tippjei

0
409
seozseni (5)

A SEO szakértők gyakran nehezen tudnak lépést tartani a Google algoritmusával, ami igencsak gyakran változik. Így egy jó SEO stratégia alapvető tulajdonsága, hogy a folyamatosan és rugalmasan változó környezetben is naprakész tudjon maradni.

A vásárlók többsége a kereső motorokra hagyatkozik, hogy megtalálja milyen szolgáltatás az, amit igénybe szeretne venni, így azok a weboldalak, amelyek az első keresési eredményoldalon szerepelnek egy kulcsszókifejezésre adott válaszként, nagy forgalmat érhetnek el. A tartalommarketing egyik fontos feladata tehát, hogy a lehető legjobb SEO stratégával optimalizálják a domain tartalmát a keresőmotorok számára, így javítva az oldal rangsorolásán. De vajon milyen kihívások és lehetőségek vannak a megfelelő SEO stratégiák kialakításában? Ebben segít a SEOzseni webalkalmazása.

1. Változások a Google algoritmusában

A Google évente többször módosítja keresési algoritmusát, ami hatással lehet a webhelyünk forgalmára. Az egyértelmű, hogy nem irányíthatjuk a Google algoritmusát, de azt igen, hogy hogyan reagálunk a változásokra. A keresőoptimalizálási stratégiánk kialakításakor nem csak a Google által az algoritmusáról nyilvánosan elmondottakat kell követnünk, hanem oda kell figyelnünk arra is, hogy minél erősebb márkát építsünk az online térben.

2. Mesterséges intelligencia

Szinte minden iparág használja az AI-t valamilyen módon, és ez alól a marketing sem kivétel. Bár a mesterséges intelligencia által vezérelt SEO-eszközök segíthetnek alternatív kulcsszavak megtalálásában és horgonyszöveg-variációk létrehozásában, az összetett tartalom önálló létrehozása még nehézségekbe ütközik. Annak ellenére, hogy teljes cikkeket még nem tud írni, az AI továbbra is segíthet tartalom létrehozásában. Például címeket, alcímeket és egyéb tartalomrészleteket hozhat létre, amelyekre később építhetünk.

3. Lassú eredmények

A SEO stratégiák segíthetnek növelni a webhely forgalmát, de az eredmények megjelenése akár hónapokig is eltarthat. Ezek a stratégiák számos tényezőt foglalnak magukban, például a tartalom minőségét és mennyiségét, az oldal rangsorolását és a webhely felhasználói élményét – ezek javítása pedig időbe telik.